Meniul digital nu înlocuiește total interacțiunea angajaților dvs. cu oaspeții, ci este o valoare adăugată, spre exemplu:
- membrii staff-lui vor avea mai mult timp pentru a oferi un service complet deoarece toate informațiile preparatelor vor fi prezentate în meniul digital.
- putem avea campanii de promovare de tip Pop-up a ofertelor și promoțiilor peantru a fi 100% siguri ca toți oaspeții dvs. au vazut ce oferiți.
- cod-uri QR unice pot fi plasate în camerele de hotel sau pe fiecare sezlong și masă iar oaspeții pot plasa și plăti comanda de pe propriul telefon ca apoi un runner să servească bauturile și preparatele.
My Menu, o companie care operează deja în peste 70 de țări și este cea mai avansată platformă de meniuri digitale din lume.
My Menu oferă meniuri pe tabletă, meniuri QR, comenzi online, integrare de plăți și marketing și multe altele.
My Menu operează în prezent în 300 de hoteluri și 4200+ de restaurante. De asemenea, este standardul corporativ pentru unele lanțuri hoteliere, cum ar fi Accor. Printre hotelurile de cinci stele bine cunoscute în care suntem prezenți se numără Caesars Palace Hotel, Taj Hotels, Fairmont Dubai & AUH, Sofitel Cairo, The Meydan Hotel, Sheraton Batumi Hotel, The Grosvenor House, Marriott Lisbon, Marriott Monaco, Westin și JW Marriott Marquis.
În România: Cafe del Doge, Franciza Stretto PlugIn, St. Patrick Irish Pub, Kilkenny Irish Pub, Kell's.
Beneficiile meniului digital My Menu:
- se pot face schimbări în meniu instant
- sustine poze și videoclipuri
- campanii prin banner sau pop-up, garantând 100% că oaspetele care a deschis meniul a vazut promovarea noului produs sau ofertei
- posibilitate de a strânge o baza de date
- reduce costurile de tipărire și traducere a meniului
- crește eficiența personalului
- upselling avansat prin diferite opțiuni
- formular de Feedback.